سلام زندگی !


تجربه ترک تریاک، شیره، متادون، ترامادول، شیشه و کدئین در منزل

در باره این صفحه

این وبلاگ به عنوان جایگزین وبلاگ قدیمی من، با نام ترک اعتیاد به تریاک در بلاگفا (tariak.blogfa.com) و با هدف استفاده از امکانات عالی بیان، بخصوص در سیستم نظردهی ساخته شده تا دوستان عزیز، به شکل دسترسی ساده تری به مطالب و نظرات داشته باشند.

ارادت-فرشاد

سلام عزیزان، من فرشاد 42 ساله هستم. تحصیلات دکترا در یکی از رشته های مهندسی دارم.
در اثر اشتباهاتی، چندسال مصرف کننده تریاک به صورت تفننی (در اوایل) و هرروزه (در اواخر) بودم.
به یاری خدا از اسفند 94 به صورت کامل ترک کردم. برای ترک به جرات تمام متون علمی در مورد ترک تریاک و اپیوئیدها رو خوندم و متوجه مشکلات ترک ناشی از کم اطلاعی مصرف کننده ها و نیز کم سوادی، طمع و بی مسئولیتی برخی از متولیان ترک شدم.
این وبلاگ رو برای انتقال تجربه و ایجاد انگیزه برای عزیزان هم دردم ساختم.

تذکر مهم: این وبلاگ جنبه اطلاع رسانی و اشتراک تجربه داره و جایگزین مراجعه به پزشک حاذق و دلسوز نیست.
طراح قالب:عرفان بلاگ بیان