سلام زندگی !


تجربه ترک تریاک، شیره، متادون، ترامادول، شیشه و کدئین در منزل

آرشیو نظرات و پرسش و پاسخ های اعتیاد، بخش اول

در اینجا نظرات، سوال ها و پرسش و پاسخ های دوستان در مورد ترک اعتیاد رو که در وبلاگ اول درج شده بود میگذارم. چون جواب خیلی از سوالا های دوستان توی اون ها موجوده و امید وارم برای شما مفید باشه.

دقت کنید که این مطالب فقط برای انتقال تجربه است و برای درمان، توصیه ما اینه که حتما به پزشک با سواد و دلسوز مراجعه کنید.

 

برای پرسش و پاسخ و سوال و نظرات جدید، لطفا به این مطلب مراجعه کنید یا از بالای صفحه دکمه پرسش و پاسخ رو بزنید.

 


آرشیو نظرات و پرسش و پاسخ های اعتیاد، بخش اول

 

مصطفی

سلام آقا فرشاد عزیز

آیا متدون رو هم می شه با ب2 ترک کرد؟؟

من روزی هفت سی سی متدون می خورم

ممنون از سایت پربار و خیر شما

پاسخ:

سلام دوست گرامی. ممنون از لطف شما

پاسخ مثبته. فقط دوز روزانه متادون رو به روزی 3 الی 4 سی سی برسونین و اون

هم در یک وعده. بعد وقتی آماده شدین طبق روش ترک رو شروع کنید.

یادتون نره که بعد از آخرین مصرف متادون و اولین مصرف ب2 حداقل 24 ساعت و

درصورت امکان 36 ساعت فاصله باید باشه.

موفق باشید

--------------------------------

 

حسین

درود بر شما

آیا ترامادول را هم می شود با ب2 ترک کرد؟

پاسخ:

بله حسین عزیز. ترامادول هم از دسته اپیوئید هاست و با همین روش قابل ترکه .

انشاالله ثابت قدم و موفق باشید

فرشاد

--------------------------------

 

نظر ارسالی از یکی از دوستان

(لطفا نظرات رو به صورت عمومی مطرح کنید. ممنون)

با سلام من حدود یکسال است که هفته ای ۶ گرم شیره تریاک مصرف می کنم در طی

یکسال شاید شش بار اقدام به ترک یابویی و بدون هیچ قرصی کردم که هر بار مدت

۱۱ یا ۲۰ روز

پاکی داشتم وبعد شروع به مصرف می کردم الان به خاطر پست خوبی که برام در

سازمانی پیشنهاد شده میخوام ترک کنم می خواستم بپرسم با امکانات خانگی و

بدون پزشک چطور می تونم سریع خون مو از مرفین کاملا پاک کنم و چند روز طول

میکشه تا خونم پاک بشه.

ممنون از وقتی که برای من اختصاص میدهید

 

پاسخ: سلام

دوست عزیزم اول اینکه امیدوارم با هدف رهایی ترک کنید و نه برای یه موضوع موقت.

سلامتی شما و شادی خانواده تون از هر پستی با ارزش تر نیست؟

و اما در پاسخ این دوتا پست رو بخونین. اگه باز پرسشی بود درخدمتم.

در ضمن به نظرم در آزمایشات جدید همه چیز چک میشه. اعم از تریاک یا متادون

یا ب2و غیره

--------------------------------

 

فرج

■■ ۱۱ دی -- ۹:۵۲

قربان محبت شما من قرص ب2 را به چه مقداری برسانم و کنار بگذارم الان

رسانده ام به روزی یک چهارم قرص

38 ساله شیراز

فدای شما

پاسخ: .

سلام و تشکر - فرج عزیز به تصمیم شما تبریک می گم. شما می تونی هم الان هم

ب2 رو کنار بذاری اما پیشنهاد من اینه که برای یک هفته مقدار رو نصف کنی

یعنی برسونی به یک هشتم و بعد ترک کنی.

در دوره ترک اگر مشکل کم بودن فشار خون نداری، می تونی با نظر پزشک برای یک

هفته قرص دو دهم کلونیدین رو نصف در صبح و نصف در شب بخوری. برخی علایم ترک

رو تقلیل می ده.

در ضمن نوشیدن آب، کمپرس اب سرد روی پاها در صورت احساس بی قراری و سیم کشی

در پا و در آخر دوش آب گرم فراموش نشه.

موفق باشی

 

ترک اعتیاد با کلونیدین

■■ ۱۵ دی -- ۱۴:۴۹

سلام

خواستم اگر ممکن است لطف کنید در مورد ترک اعتیاد با قرص کلونیدین بیشتر

توضیح بدید. ترک تریاک یا شیره تریاک یا ترک ترامادول و متادون .

کمک بزرگی به من و یکی از دوستانم خواهید کرد

در این راهی که یش گرفتید آرزوی توفیق و سلامتی برای شما دارم

 

پاسخ:

سلام و تشکر. انشاالله بزودی در مورد کلونیدین مطلب کاملی توی وبلاگ میذارم.

یلدا

■■ ۱۶ دی -- ۲۱:۱۱

سلام شما رو به خدا منو راهنمای کنید من مدتی بود متوجه شدم همسرم گاهی قرص

میخوره دو روز پیش توی کیفش پیدا کردم که قرص بوپرنورفین 2 میلی گرم بود تو

اینترنت گشتم دیدم قرص ب2 هست که برای معتادهاست

ما فقط شش ماهه ازدواج کردیم چیکار کنم

آیا بجز اعتیاد این قرص ب2 فایده دیگه ای داره ؟ دارم دیونه میشم بخدا

--------------------------------

 

یلدا

سلام توروخدا کمکم کنید دارم دیوونه میشم. توی جیب شوهرم قرص بوپرنورفین پیدا کردم

چیکاذ باید بکنم؟؟؟؟

 

پاسخ:

 یلدا خانم، خواهرم

این قرص در واقع برای ترک اعتیاده. گرچه برخی به همین قرص معتاد می شن. اما

اگر نخواهیم قصاص قبل از جنایت کنیم، معنی استفاده ازین قرص می تونه خبر

خوبی باشه که همسر محترم شما در حال ترک اعتیاده.

توصیه می کنم هرچه زودتر خیلی شفاف باهاشون صحبت کنید و اگر در حال ترک

بودند، کنارشون باشید و حمایت کنید تا به لطف خدا ترک کنند.

در این صورت حتما آزمایشات هر 15 روز یکبار و البته نامنظم داشته باشند تا

خیال شما هم جمع بشه.

مراجه به پزشک دلسوز و باسواد رو فراموش نکنید.

 

--------------------------------

 

علی

■■ ۲۸ دی -- ۷:۲۹

سلام.روم سیاه من روزی پانصد میلی قرص ترامادول و ۴تا نخود تریاک با اب

میوه میخورم (اندازه ی هرگوله ی تریاک به اندازه ی نخود خامه ) به نظرتون

من دقیقا چیکار کنم بخدا دیگه میخوام خودمو بکشم .چن ساعت نمیخورم انقد دلم

میگیره که زود میرم میخورم.نمیتونمم کمش کنم.از یه طرفم میترسم یهویی بزارم

کنار قرص ب۲ یا متادون بخورم نتونم تحمل کنم حالم بد شه تو خونه بفهمن

ابروم بره.کمکم کن خواهشن دقیق راهنماییم کنین التماست میکنم .

 

 

پاسخ: سلام علی جان. روی دشمنت سیاه . انشاالله بذاری کنار و سرت رو بالا بگیری

من هم توصیه م مثل دوستان اینه که اول ترامادول رو تدریجا کم کنی تا قطع

بشه. هر یک هفته الی ده روز صد میلی گرم از دوزت رو تدریجی کم کن تا به صفر

برسه. بعد تریاک رو می تونی بذاری کنار.

از دکتر دلسوز کمک بگیر

به امید شنیدن خبر سلامتیت همین جا .

--------------------------------

 

محمد حسن

■■ ۲۸ دی -- ۱۷:۲۵

داداش علی توکلت به خدا باشه داداش.اول ترامادول رو یواش یواش بذار کنار

بعدش تریاک رو با همین که آقا فرشاد تو این سایتش گفته ببر رو ب2 به قرآن

خلاص می شی.این ترامادول بد کثافتیه بدبخت می کنه آدمو. من تشنج شدم در اثر

ترامادل

کامیار

■■ ۲۹ دی -- ۶:۲۴

من هم با محمد حسن موافق هستم. علی آقا ترامادول رو توی دو سه هفته بذار

کنار بعدش بروید سراغ ترک تریاک خدا شفا بده همه رو

--------------------------------

 

ماندانا

■■ ۱۸ بهمن -- ۱۳:۰

درود بر شما

من بیست و شش سالمه و متاسفانه در اثر یک آدم اشتباه در زندگیم از دو سال

قبل رو به تریاک آوردم اگر خانوادم بفهمند دیوانه میشوند هیچکس از ظاهر یا

موقعیت خانوادگی یا تحصیلات باور نمی کند که من درگیر چنین چیزی شده باشم

تصمیم دارم از اول اسفند با کمک این سایت خیلی خوب شما ترک کنم و امیدوارم

منو کمک کنین

لطفا اگر ممکن است ایمیل یا شماره تلفنی از شما داشته باشم تا مزاحم بشم

برای راهنمایی بیشتر - با تشکر خیلی زیاد

 

 

پاسخ: سلام

بسیار خوشحالم از تصمیم شما. امیدوارم هرچه زودتر خبرهای خوب از شما

بشنویم. هر نکته ای هم بود همین جا مطرح کنید من و سایر دوستان در خدمتتونیم

--------------------------------

 

نوید

■■ ۲۰ بهمن -- ۷:۴۲

درود

با مصرف قرص ب 2 بعد روز دوم سوم دچار سردرد میشم

لطفا راهنمایی کنید

 

 

پاسخ: سلام

نوید جان در مورد ب2 تا جایی که دیدم چنین چیزی گزارش نشده. شاید دلیل دیگه

داره. دوز هم مهمه . با پایین ترین دوز ممکن ترک رو دنبال کنید + مراجعه به

پزشک

--------------------------------

 

علی

■■ ۲۱ بهمن -- ۲:۵۱

سلام و عرض خسته نباشید تقریبا 3 سال هست که روزانه مصرف 13 سی سی متادون و

یک گرم هرویین دارم دیگه واقعا از اعتیاد و اشک های مادرم و زجری که مجبورم

بهش بدم واقعا خسته شدم ایا میتونم با استفاده از این قرص پاک بشم اگر جواب

مثبت هست به چه اندازه مصرف شود و چگونه لطفا راهنماییم کنید ممنون .

 

پاسخ: سلام علی عزیز

انشاالله همت کنید و خلاص بشید و لذت زندگی پاک رو ببرید. اول هروئین رو طی

یک الی دو هفته قطع کنید و بعد متادون رو هفته ای دو سی سی کم کنید که طی 4

فته می رسید به 5 سی سی و بعد می تونید با نظر پزشک برید روی ب2.

فقط خیلی خیلی مهم یادت باشه بعد از قطع متادون باید به مرز کامل خماری

برسید یعنی 24 الی 48 ساعت از آخرین مصرف بگذره و بعد ب2 رو شروع کنید.

--------------------------------

 

بهنام

■■ ۵ اسفند -- ۱۱:۱۰

سلام دوست عزیز

بهنام هستم 42 ساله مهندس سازه

شش ماهه روزی 2 گرم تریاک با وافور مصرف میکشم بعضی وقت ها هم 2 الی 3 روز

بین آن وقفه می افته آیا راهی هست که دیگه ترکش کنم آخه خیلی حالم را خراب

کرده. ارادت ما را از دور پذیرا باش.

 

 

پاسخ: بهنام جان، تا دیرتر نشده کنار بذارید این لعنتی رو. پست مربوط به

ترک با بوپرنورفین رو بخونید و زودتر شروع کنید.

به امید موفقیت شما

--------------------------------

 

سعید

■■ ۷ اسفند -- ۰:۴۱

سلام ممنون از سایت خوبتون

من تغریبا ٣ سال تریاک میکشیدم و واقعا خسته شدم و مشکلاتی مالی و روحی

زیادی خوردم و شروع کردم ب ترک کردن ٤ روز نصف قرص متادون خوردم و قطع کردم

و یک هفته هیچی نزدم و خیلی سخت بود شدیدا افسرده و دلتنگ بودم و رفتم قرص

بی ٢ خریدم الان ٢ روزه یک چهارم بی ٢ میخورم حالم خوب شده روحیم خوبه

وسوسم کم شده بنظرتون چند وقت بخورم؟من مشکل اصلیم اینه خیلی افسرده میشم

زندگی برام بی معنا میشه

ممنون میشم راهنمایم کنیم

 

پاسخ:

سعید جان، به نظر من تا یکی دو هفته دیگه با تایید پزشک ادامه بده. سعی کن

هرچه ممکنه کمترش کنی. از روشی که من توی پست ترک خانگی نوشتم برای کمتر

کردن مقدار ب2 استفاده کن.

موفق باشی الاهی. قوی باش مرد

--------------------------------

 

فاطمه

■■ ۷ اسفند -- ۲:۳۳

سلام بچه ها حالتون خوبه باورتون نمیشه سه ساله دارم شیره میکشم روزی پنج

تومان دوروزه قرص ب دو میخورم خدا پدر کسی که این سایت رو درست کرده

بیامرزه بهم کمی امیدواری داد خدا کنه بتونم ترک کنم یعنی واسم دعا کنید یک

دختر سه ساله دارم هیچ کس نمیدونه من معتاد بودم یواشکی میزدم نمیدونم شاید

بخاطر اینکه خیلی تنها بودم ولی الان میخوام بخاطر دخترم ترک کنم دلم خیلی

گرفته از خودم بدم میاد آخه این چکاری بوده من کردمذآخه ارزششو داشت الان

درد بکشم من شنیدم بعد ترک یک سرماخوردگی وحشتناک میگیرت از الان استرس

دارم خلاصه خیلی داغونم به نظرتون قرص خواب چی بخورم اگه ترک کردم میرم حرم

امام رضا توبه میکنم میگم امام رضا غلط کردم همچین حماقتی کردم خدا اعتیادو

نصیب گرگ بیابونم نکنه هرکی رو میخوای بدبخت کنی بگی برو گرفتار دود واویلا

شو یعنی بدون زره زره از وجودشو میگیره آخرش نابودیه راستش الان بچه ها

تورو خدا هیچ وقت سراغ مواد دیگه نرید هیچی نداره هیچی جز یک مادر رو

شرمنده ی فرزندش کنه هیچی نداره به خدا نداره ما رفتیم آخرش تباهی بود شما

نرید تورو خدا نرید تف بندازید روش تف وگرنه با خاک یکی میشید اگه میخواین

تحقیر بشید بکشید اگه میخواین بی آبرو بشید بکشید ولی از من به شما نصیحت

ارزششو نداره نداره نداره خودتونو گرفتار نکنید الان چهارصبح ومن خواب

ندارم به چه قیمتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدا هممونو نجات بده

 

 

 

پاسخ: فاطمه عزیز، خدا رو صد هزار مرتبه شکر که چنین تصمیم درستی گرفتی.

طاقت بیار و قوی باش. اون همه تخریب کردن بدن و روح، به کمی زمان نیاز داره

تا این بدن بیچاره دوباره خودشو پیدا کنه.

از دو سه روز دیگه مشکلاتت خیلی کم می شه. یک هفته اول کمی سخته. قوی باش.

به خاطر خودت و کوچولوی عزیزت

--------------------------------

 

فاطمه

■■ ۸ اسفند -- ۱۱:۱۹

سلام بچه ها من روز چهارم که قرص ب دو میخورم روز اول دوتا خوردم ولی الان

به نصفش رسوندم باورتون نمیشه انگار زیباییم دوباره برگشته امروز صبح زود

بیدار شدم ورفتم طبیعت خیلی حال داد انگار تو بهشت بودم فقط یک سوال دارم

من یک هفته میتونم ترک کنم؟این قرصم بزارم کنار؟آخه حتی یک دقیقه هم

نمیخوام وابسته به چیزی باشم تازه بعد سه سال معنیه زندگی رو فهمیدم خدا

کنه شماهم ترک کنید وبدونید خواستن توانستن

 

مصطفی

■■ ۸ اسفند -- ۱۸:۳۰

آبجی فاطمه 15 روز قشنگ کارداری عزیز به قول آقا فرشاد قوی باش بخاطر خودتو

بچه نازت قوی باش آبجی واسه مام دعا کن

 

فاطمه

■■ ۸ اسفند -- ۲۱:۲۹

مرسی مصطفی جان امشب یک چهارم قرص خورم دیگه فردا نمیخورم داداشی این جنسای

که ما میکشیدیم جنس نیست سه روزه هم میشه گذاشت کنار به خدا حالا که فکر

میکنم معلوم نیست چی میکشیدم خخخخخخخ برات داداش مصطفی دعا میکنم خوب میشی

داداش

 

 

محمد

■■ ۱۰ اسفند -- ۷:۲۳

شما اگه ترک کردین که نباید ب2 بخوری برای افسردگی برو دکتر اعصاب به نظر

من کلورودیاپوکساید خیلی خوبه و قرصه نسبتا ضعیفیه

 

سعید

■■ ۱۰ اسفند -- ۱۳:۴۳

سلام اقا محمد اخه شنیده بودم عوارض بی٢ کمه گفتم چند مدت بخورم تا وسوسه

مواد از دهنم بره وسوسمو کم کرده ولی از خاب بیدار میشم خمار میشم من فک

میکردم بی٢ حالت مسکن قویه ولی اینم گرفتاری داره وابستگی میاره

مرسی اقا محمد از راهنمایت

 

بهنام

■■ ۱۰ اسفند -- ۲۲:۳۹

سلام بر دوستان با اراده ام

هی میخوام ترک کنم ولی متاسفانه این دوستان بدتر از دشمن نمیدانم واقعا

خسته و درمانده تر از همیشه ام احساس عجز و ناتوانی میکنم بهم راهکار بدید

شاید روزی... شاید امیدی... شاید

مخلص همتون

دمتون گرم

 

بهنام عزیز

کمی در مورد زیانها و تاثیرات وحشتناک مخرب اعتیاد مطالعه کن. در همین

وبلاگ خیلی هاشو من نوشتم. نگاهی با آسیب های اجتماعی و آبرویی که به خودت

زدی بنداز، اون وقت خواهی دید که چطور از اعتیاد متنفر می شی

موفق باشی

فرشاد

--------------------------------

 

فاطمه

■■ ۱۱ اسفند -- ۱:۱۶

دوستان من امروز دوروزه که قرص دیگه نخوردم به وسیله ی قرص ب دو ترک کردم

همش دردش سه روز بود وتمام میدونید دیگه وسوسه سراغم نمیاد وقتی هم میاد تو

یک کاغذ مینویسم آدم معتاد جای هیچ کس ارزش نداره آدم معتاد تنهاست ،بی

غیرت ،باج بده ی یک بیماره البته بنانسبت شما دوستان این صفات رو به خودم

نسبت دادم زمانی که وسوسه سراغم میاد به خدا قسم که یک اهریمن سیاهه این

مواد وتا جون وناموس ومال آدموذنگیره ولش نمیکنه ما که گذاشتیم کنار ان

شاا.. شما هم بتونید برای همتون دعا میکنم در مبارزه بااین اهریمن هرگز

شکست نخورید به امید آن روز که هیچ کسی سراغ این اهریمن نره

 

 

پاسخ: فاطمه عزیز. درود بر شما و این همت شماو فقط یادتون باشه باید به این

مقاومت تا شش ماه ادامه بدید. تاثیرات جسمی زودتر بر طرف میشه. اما باید

برای بازسازی روحی خودتون وقت بذارید. همونطور که با اعتیاد برای تخریب و

آسیب به خودتون مدتها وفت گذاشتید

موفق باشید

فرشاد

--------------------------------

 

بهاره

■■ ۱۱ اسفند -- ۱۴:۵۳

سلام آقا فرشاد من روزی دوتومان شیره میکشم چندروز قرص ب دو بخورم به

نظرتون مثل آبجی فاطمه میتونم ترک کنم ؟

 

 

پاسخ: سلام بهاره خانم

صد در صد می تونید. کمی همت لازمه و رحم به جوونی و سلامتیه خودتون و

عزیزانتون.

نوشته همین وبلاگ در مورد ترک با ب2 رو بخونید و با نظر پزشک و با امید به

خدا خودتون رو نجات بدید.

قرص رو هرچه می تونید کمتر بخورید . فکر کنم یکی دو روز اول نصف قرص بخورید

و اگه کم بود یه نصفه دیگه کافی باشه. چند روز هم یک چهارم بخورید و قطع کنید .

به امید سلامتی و شادابی شما

فرشاد

--------------------------------

 

ساسان

■■ ۱۱ اسفند -- ۱۹:۵۵

سلام دوستان فقط اینو بدونید خواستن توانستنه من سه سال ترک کردم ولی

متاسفانه یکسال بود ک شروع کرده بودم بخواست خدا دوباره ترک کردم الان

پانزده روزه

 

 

پاسخ:

درود بر تو ساسان عزیز. الاهی سربلند باشی

فرشاد

--------------------------------

 

ساسان

■■ ۱۱ اسفند -- ۱۹:۵۸

ی توصیه ب همه دوستان هیچ وقت ب ترک خود مغرور نشید ک عواقب بدی داره

موفق باشید..

در پناه حق.

 

محمد

■■ ۱۲ اسفند -- ۱۰:۵۹

با سلام مهندس من اسم داشتم ولی خوب شده بودم اکنون که بو پره می خورم شب

احساس میکنم نفس کم میارم وریه هام چرکی شده ترشهات زیاد شده

 

 

پاسخ: محمد عزیز سلام

بوپرنورفین باعث کند شدن تنفس میشه و به همین خاطر در مورد آسم باید با

حداقل دوز و زیر نظر پزشک ترک کنید.

خود تریاک و مشابه اون هم باعث کند شدن تنفس میشه و برای شما که سابقه آسم

دارید بی نهایت ضرر داره .

بوپرنورفین (ب2) باعث عفونت ریه نمی شه. ترشحات شما به احتمال زیاد ناشی از

تلاش نایژک های ریه برای بیرون دادن بقایای مواد هستش. من خودم تا یک ماه

خلط سیاه و قهوه ای از ریه ام بیرون می اومد. اما از نظر عفونی شدن ریه به

پزشک کنید که معمولا یک دوره آزیترومایسین تجویز می کنن.

--------------------------------

 

اراس

■■ ۱۲ اسفند -- ۱۱:۳۶

سلام خسته نباشید عزیز.منم قصد ترک شیره دارم.چند ماهه تو فکرمه و حالا کار

خدا همزمان شده با یه ازمایش کاری که اجبار هم بهش اضافه شده.ایا میشه تو

سه روز در واقع از بدن کامل خارج بشه هر چقدم درد داشته باشه؟حقیقتش برای

ازمایش میخوام و البته دیگه بعدش نمیخوام برگردم سمتش.ولی برام خیلی مهمه

جوابش منفی بشه

 

اراس

■■ ۱۲ اسفند -- ۱۱:۴۶

یه مورد دیگه اینکه منم دوست دارم با ب 2 بزارم کنار.ولی هفته بعد ازمایش

دارم میترسم بیاد تو ازمایش.

اگر ازمایش عقب تر افتاد واسه ترک ش ی ره چه مقدار پیشنهاد میکنید؟ من هر

دو روز تقریبا نیم مثقال مصرف داشتم

 

 

پاسخ: سلام. برای ترک نوشته ی "ترک با بوپرنورفین" رو در همین وبلاگ

بخونید. همچنین نوشته ی "مواد تا چه مدت در بدن ما باقی می ماند".

در روش های جدید آزمایش ب2 هم قابل تشخیصه. بستگی به نوع آزمایشی داره که

قراره بدید. اما امیدوارم جدی ترک کنید و نه فقط برای آزمایش

فرشاد

--------------------------------

 

سعید

■■ ۱۳ اسفند -- ۳:۳۶

سلام بکس

من الان ٢ هفته س ترک کردم واقعا چقد سخت بود توی عمرم انقد سختی نکشیده

بودم هنوزم فکر مواد میاد سراغم ولی سختی هاشو ک یادم میاد فراموش میکنم

هنوزم احساس افسردگی دارم ولی با خودم مبارزه میکنم چون میدونم فقط باید

صبر کرد تا درست بشم ب حالت سلامت برگردم ی راه خوبش استخر رفتنه هم روحیه

خوب میکنه هم وسوسه از بین میبره خودتونو مشغول ب کاری کنید نزارید بیاد تو

فکرتون

برام دعا کنید دیگه نزنم منم واسه همتون دعا میکنم...

ب امید بهبودی همتون

یا حق

--------------------------------

 

پدرام

■■ ۱۳ اسفند -- ۲۲:۵۷

سلام خسته نباشید

ترو به خدا منو نجاتم بدید کمکم کنید

من دانشجوی ارشد هستم درس و کار با هم میکنم بسیار فعالم اما با وجود مصرف

قرص ب۲ ۲ ساله میخورم ۲ باری ترک کردم اما هربار برگشتم

الان روزی یک عدد ب۲ میخورم...چجوری ترک کنم چجورییییی؟ ترو بخدا کمکم کنید

دیگه خسته شدممممم

پاسخ: پدارم جان

هر هفته یک چهارم ب2 رو کم کن. ب2 در برابر کاهش اذیت نمی کنه. قوی باش و

محکم. پیاده روی کن. مخصوصا صبح ها به پارک یا فضای سبز دیگه برو. زندگی رو

نفس بکش و خودت رو از این اهریمن سیاه خلاص کن.

به امید موفقیت

فرشاد

--------------------------------

 

آراس

■■ ۱۳ اسفند -- ۲۳:۴۵

سعید داداش گلم بهت تبریک میگم.واسه منم دعا کن بتونم و انجامش بدم !

 

 

معین

■■ ۱۴ اسفند -- ۲۰:۵۲

سلام فرشاد عزیز ، از خداوند منان ارزوی سربلندی و سلامت و توفیق روز افزون

برای شما دارم ، بخدا پیام دوستان رو خواندم اشک تو چشمام حلقه بست چقدر

خوشحالم که اینجا میشه ایینه خودت رو ببینی و خالی بشی ، اقا فرشاد من از ٣

جور مواد کشنده یعنی شیشه ، شیره و متادون با اراده خودم و کمک پروردگارم

بیرون امدم و ١٦ روزه که هیچ کدوم رو مصرف نکردم میخوام از خوشحالی برای

همه تعریفش کنم ، الان ١٦ روزه که روزی نصف ب ٢ میخورم و میخوام هرچه زودتر

اینم تمام شه خواهشا کامل راهنماییم کنید ، دردو بلای شما فرشاد عزیز تو

چشم بد خواه ها ، به امید پاکی

 

پاسخ: معین عزیزم

خدا رو صدهزار بار شکر. به خدا من هم هروقت اینجا پیامی از دوستان میخونم

که نوشتند ترک کردند یا در آستانه ترک هستند چشمهام خیس میشه.

امیدوارم همگی سرشون بالا باشه و روسفید و شاد باشند

کوچک همه شما-فرشاد

--------------------------------

 

سعید

■■ ۱۵ اسفند -- ۱:۰

سلام مرسی اراس جان ببین حتما میتونی کار نشد نداره سخته ولی میشه من الان

خودم بدجوری افسردگی گرفتم احساس میکنم تو دنیا تنها شدم کسی ندارم ولی همش

با خودم مبارزه میکنم ک درست میشه و روز ب روز دارم بهتر میشه امیدوارم بعد

چند وقت بگی پاک شدی

توکل بخدا

یا حق

 

فاطمه

■■ ۱۵ اسفند -- ۲۰:۳۶

سلام بچه ها یک هفته پاک پاکم دور همه ی وابستگی ها ،امروز با دخترم رفتیم

پارک خیلی خوش گذشت دور از استرس و...خلاصه عاشقتونم تورو خدا شماهم بزارید

کنار بابا زندگی چیزای قشنگ تری داره برای همتون دعا میکنم ان شاا.. ترک

کنید خوار وذلیل نباشید

 

پاسخ: فاطمه عزیز

خدا رو صدهزار مرتبه شکر. به خاطر خودت و همون دختر عزیزت هرگز دوباره

آلوده نشو. ترک به معنی شروع دائمی تلاش برای سلامتیه. باید در این راه قوی

باشی تا از زیبایی هاش لذت ببری. به زودی مطلبی برای دوران بعد از ترک

آماده می کنم و توی سایت میذارم.

مراقب خودت خیلی باش- شاد باشی الاهی

--------------------------------

 

سعید

■■ ۱۶ اسفند -- ۲۲:۲۱

سلام خدمت رفقا

من ١٥ روز ترک کردم ٤ سالی تریاک میکشیدم بدنم هنوز خسته س سرحال نشدم و

بدتر از همه اینکه شدیا بی قرار و افسرده شدم یه هفته پیش یک چهارم بی٢

خوردم حالم خوب میشد ولی ترسیدم دیگه نخوردم بنظرتونم ی مدت بی ٢ بخورم

خوبه اخه خیلی حالم بده از نظر روحی حتی یک چهارم بی ٢ هم حالمو خوب میکنه

با تشکر

 

پاسخ: سعید عزیز

تبریک فراوان به شما. با توجه به این که دوره سخت جسمی رو گذروندین ازین به

بعد از نظر جسمی تدریجا بهتر و بهتر می شین. باید قوی باشید و از نظر روحی

روی خودتون کار کنید. ب2 رو توی این مرحله نخورید. مایعات زیاد، میوه و

سبزیجات، پیاده روی سبک، دوش آب گرم به شما خیلی کمک می کنه. قهوه، چایی

پررنگ و فست فود نخورید.

نوشته های وبلاگ رو در مورد تغذیه بخونید.

به امید ادامه خبرهای خوب از شما - فرشاد

--------------------------------

 

پدرام

■■ ۱۷ اسفند -- ۲۳:۲۲

سلام جناب مهندس همکار عزیز یه سوال آیا امکانش هست من بتونم تلفنی با شما

تماس داشته باشم یه سری مسائل هست که اگه بشه میخوام راهنماییم کنید حالا

یا تلفن یا با ایمیل میخوام شخصی باشه مرسی لطف میکنی جوابمو بدی داداشم

 

پاسخ: سلام. بهتره هر موردی هست همینجا مطرح کنید تا بقیه هم استفاده کنند.

اینطوری پاسخی هم داده بشه برای همه مفید خواهد بود.

--------------------------------

 

کامیار

■■ ۱۸ اسفند -- ۱۷:۳۹

درود فرشاد خان. من فقط خواستم مراتب سپاس خودم را خدمت شما عرض کنم. من با

کمک همین سایت شما بیست روز پاک هستم. باز هم ممنون. به قول خود شما همیشه

روسفید باشید الهی .

 

پاسخ: سلام کامیار عزیز

خدا رو صدهزار بار شکر. منتظر خبرهای ادامه خوب از شما هستیم.

قربانت- فرشاد

--------------------------------

 

تنها

■■ ۲۰ اسفند -- ۲۲:۴۸

سلام اقا فرشاد قرص ۰۴ ب۲ رو از کجا گیر اوردی من پیدا نکردم ، ممنون من

روزی یک چهارم مصرف میکنم میخوام بزارم کنار لبام رو بدجور کبود کرده، با

تشکر از سلطان اقا فرشاد

-------------------------

پاسخ: سلام

از ناصرخسرو. البته خیلی گرون و خیلی سخت. اما الان توی مراکز ترک هم توزیع

میشه. به شماره هاشون زنگ بزنید و بپرسید قبلش

ارادت- فرشاد

--------------------------------

 

خاص

■■ ۲۲ اسفند -- ۸:۳۸

سلام ،خسته نباشید من بیماری ام اس دارم و میخوام باب 2از فردا ترک شروع

کنم به نظر شما مشکلی برام پیش نمیاد .

-----------------------------------

پاسخ: سلام. به دلیل ام اس تصمیم شما برای ترک بسیار عالی و لازمه. در مورد

تاثیر ب2 حتما با پزشک خودتون مشورت کنید.

فرشاد

--------------------------------

 

reza

■■ ۲۲ اسفند -- ۱۴:۱۲

سلام بر دوستان نازم

از سال ۹۲ تو خدمت ترامادولو شروع کردم

یادمه اون لحظه‌ای که یارو قرصو داد گفت نخور گفتم بده گفت میدم ولی هیچوقت

از چشم من نبین الان فهمیدم منظورشو

تا این اواخر روزی تا ده تا 200 میخوردم،هیچ برنامه ای هم برای ترک نداشتم

تا اینکه توفیق اجباری شدو 5 عید عقدمه و دیگه باید ترک میکردم

بس بود دیگه

دیگه تمام،نیاز نیست بخورم

باور کنید اون کسی ک قرص میفروخ برام میگفت تروخدا نخور تو حیفی،ببین من

پول میگیرم ازت ولی تو بیا و دیگه نخر

اخه جوون خوشتیپ و خوش هیکلیم شاید ملت بگن ماست سیاهه ولی هیچکس قبول

نمیکرد من قرص میخورم

لفظ معتادو بکار نمیبرم واسه خودم

حالا بکنار اینا

الان چهار پنج روزه ده تا قرصو کردم فقط یدونه

اونم خیلیییییییی زیاده هنوز تا بیست ششم اسفند باس صفر بشه چون احتمالا تو

آزمایش نشون بده خودشو و این یعنی فاجعه مهلک و کشنده

پدر زنم روز خاستگاری گفت نه کار میخام ازت نه پول نه چیری

فقط معتاد نباش

الان ببینید به من چه شوکی وارد شد که رضا دیگه این تو بمیری از اون تو

بمیریا نیست

روز موعود رسیده

معتادارا برای ترک از درد بدن و اینا نترسونید بخدا درد سنگ کلیه خیلی

بیشتر از درد ترکه

قبلا ی ساعت قرص نمیخوردم بدنم میترکید اما الان نود درصد مصرفمو قطع کردم

اما چون مغزم میدونه این کار ب اختیار خودم و به مصلحت خودمه باهام راه میاد

دمش گرم

یبار تو خدمت دو روز نداشتم بخورم هلاک شدم اما الان چون خودم میخام نخورم

بدنم باهام راه میاد

بعدشم یک نوع احساسات خوبی زمان ترک ب ادم دست میده که قبلنا اصلا نداشتم

مثل پرروئی،احساسی بودن،سرزنده و جذاب بودن

پنجاه تا ب۲ گرفته بودم ک از ترسم علائم ترکو بیارم پایین اما استفاده

نکردم چون نمیخام اعتیادمو عوض کنم میخام ترک کنم

البته خودم میدونم ک ب۲ یا ترا تو ازمایش ازدواج نشون پمیده احتمال زیاد

اما گفتم اگه نشون داد چی؟

واس همین گفتم ک دیگه وقتشه جمع کنم

بخدا خماری بد نیست وقتی هدفت ترک باشه

میدونید سرم داره گیج میره

سرمو میچرخونم انگار تو سرم پر از ابه آب میره این ور اونور. کل موهای بدنم

سیخه

گفتم امروز همون نصفه رو هم نمیخورم

یعنی نمیخورم و نخواهم خورد

چون هدفم زیباست از سندرم ترک نعشگی گرفتم

بنظرم پاک ترین گریه،گریه معتاد خماره هنگامه ترک

-

پاسخ: درود رضای عزیز. سربلند باشی الاهی-

فرشاد

 

تنها

■■ ۲۲ اسفند -- ۲۰:۳

سلام اقا فرشاد عزیز برای حل کردن در اب قطره چکان یک عدد قرص کافیه یا

بیشتر بندازیم ، اب چقدر باشه ممنون از راهنماییتون ، منتظرم قربان شما

برادر عزیز، برای خواب در شب هم راهنمایی کنید، سپاسگزارم

 

پاسخ: تنهای عزیز

بستگی به دوزی داره می خواین برسین. ولی در کل یک قرص خوبه. به شرطی که

قطره چکون رو طی مدت ده روز تقریبا تموم کنید. اون وقت میشه دو دهم در روز

که برای قطع تدریجی خوبه. البته باید سعی کنید مصرف ب2 رو هرچه ممکنه کمتر

و کمتر کنید.

 

در مورد خواب به تدریج خوابتون هم درست میشه. شاید تا یکماه هم زمان ببره.

داروی خواب رو توصیه نمی کنم ولی اگر برای بعضی شبها خواستید به دکتر

مراجعه کنید. داروهای خواب عمدتا از خانواده بنزودیازوپین ها هستند که

خودشون در طی زمان وابستگی میارن.

--------------------------------

 

تنها

■■ ۲۷ اسفند -- ۰:۲۴

اقا فرشاد سلام من به یک چهارم رسانده ام ولی کمتر از این میکنم برام خیلی

سخته چیکار کنم ، ساعت از ۸ شب که میگذره حالم خراب میشه راهنمایی کن

بیزحمت نصفه شب پاهام گر میگیره ممنون میشم زود جواب بدی ریختم بهم بدجور

قربانت

----------

 

پاسخ: دوست عزیز

قرص چهاردهم رو پیدا نکردید؟ با همون روش قطره چکانی کم کنید. رو همون یک

چهارم ده روز بمونید تا عادت کنید و بعد دوباره کمترش کنین.

گر گرفتگی پا تا حد زیادی طبیعیه و تدرجا برطرف میشه. قرص ویتامین ب کمپلکس

مصرف کنید و هروقت اینطور شدین پاهاتون رو زیر آب سرد بگیرید. من بعضی شبها

تا سه چهار بار این کار رو مجبور بودم بکنم اما تدریجا رفع شد

صبور باش رفیق جانم. سلامتی بهایی داره که باید پرداخت تا به آرامش و

روسفیدی رسید.

قربانت . فرشاد

 

 

تنها

■■ ۲۷ اسفند -- ۲۳:۶

سلام اره قربونت پیدا نکردم قرص ۰۴ رو ، پادرد کشت منو ، گفتم تعطیلاته

تموش کنم ، ناپرکسن گرفتم و ژلوفن، کدومش بهتره بخورم ، اصلا فکر نمیکردم

کم کنم اینجوری بشم ، از غذا خوردن افتادم ، فعلا دارم تلاش میکنم ، دعا

کنید، ممنون از راهنمایی های مفیدتون ، باتشکر

 

cera

■■ ۲۸ اسفند -- ۱۹:۵۳

کسی تازگیا تست اعتیاد ازدواج نداده؟

تست چندگانه میگیرن؟

تنها

■■ ۲۹ اسفند -- ۰:۴۹

سلام اقا فرشاد ژلوفن خوبه بخورم یا ناپرکسن ، ممنون از لطفتان، اگه شما را

بخاطر چند کار خوب بخوان ببرند بهشت ، قطعا یکیش اینه که ...به ادمای درگیر

راهنمایی میدید ممنون

------------------------

 

پاسخ: تنهای عزیز

من در حد توان انجام وظیفه می کنم. و اما این دو دارو هم خانواده هستند و

هردو اصطلاحا ضد التهاب هستند شبیه آسپرین. بروفن می تونه در استفاده مدام

خونریزی معده بده و هردوی اینها در استفاده زیاد آثار بدی روی قلب دارند.

اگه استفاده شما زیر نظر پزشک و باهدف دوره کوتاه برای ترک ب2 باشه ممکنه

مفید باشه اما به شکل دیگه نه. توصیه م همچنان اینه که ب2 رو تدریجا کم

کنید و نیازی به چیز دیگه یی نیست.

قربانت - فرشاد

 

فاطمه

■■ ۲۹ اسفند -- ۱۵:۱۴

سلام به همگی من تو همین سایت تونستم ترک کنم واز آقا فرشاد خیلی ممنونم

ولی وظیفه ی خودم دونستم به همه بگم چه طوری معتاد شدم شاید اینجا یک نفر

باشه وتجربه ی من بدردش بخوره حقیقتا من بعد زایمان خیلی درد داشتم ونوزادم

همیشه گریه میکرد هرشب تا صبح بیدار بودم دخترمو دکترای زیادی بردم همشون

گفتن از دل درده وباید تا شش ماهگی تحمل کنید هیچ داروی براش پیدا نمیشد

خلاصه یک روز یکی از دوستام اومد خونمون گفت تو چرا اینقدر رنگ پریده وبی

حالی منم قضیه رو براش تعریف کردم گفت غمت نباشه یک ده تومان پول بهم بده

داروت دسته خودمه منم ساده باور کردم گفتم حتما یک چیزی بلده که میگه،پولو

بهش دادم بعد یک ساعت دیدم شیره دستشه بهم گفت ده تا دود بزن خوبه خوب میشی

وسرحال من چون میدونستم شیره اعتیاد آور گفتم نه نمیخوام معتاد بشم گفت ده

روز که بکشی معتاد نمیشی فقط انرژیت زیاد میشه ومیتونی کارهای عقب مانده ی

که داری انجام بدی وقتی دید من میگم نه گفت اصلا منم باهاتدمیکشم وقتی دیدم

این حرفو زد گفتم حتما یک چیزی میدونه خلاصه پونزده روز باهم کشیدیم روز

آخر فهمیدم دوستم نیشو بسته واصلا تو این پونزده روز دودی نمیگرفته خلاصه

بهتون بگم دیگه نتونستم ترک کنم چون راهی جز ادامه دادن نداشتم اگه یک روز

هم مریض میشدم نظم خونم از هم میپاشید بعد چندماهذفهمیدم چرا دوستم معتادم

کرد واسه اینکه ازم دزدی کنه تا تونست منو خالی کرد من موندمو واین گرفتاری

بزرگ ،که بلخره بعد چند سال ترک کردم انگار از یک سیاهی یک تاریکی بیرون

اومدم سه سال از عمرم بیهوده هدر رفت اصلا هیچی نفهمیدم خیلی پشیمونم خیلی

حتی نتونستم خوب مادری کنم خداروشکر کنار گذاشتم هیچ وقت عزیزان من به حرف

دوستان فرصت طلب نکنید هیچ وقت واسه راحتی از یک مشکل کوچیک به سراغ یک

مشکل بزرگ نرید این راه واقعا خواری وذلت بود وتمام

-------------------------------

 

 

پاسخ: فاطمه عزیز

از خدا میخوام ازین به بعد سلامت و شاداب و همیشه زیبا باشید. مادربودن و

اصولا زن بودن بزرگترین افتخار دنیاست. قدر خودتون رو بدونید

قربانت- فرشاد

 

الیاس

■■ ۱ فروردین -- ۱:۴۰

دمت گرم فاطمه خانم اشکام واست ریخت خدا روشکر به خودت اومدی

 

 

فاطمه

■■ ۳ فروردین -- ۱:۱۹

سلام داداش الیاس آخه چرا واسه من اشک بریزی ؟؟؟من خوبم خیلی خوب آقا فرشاد

بااین سایت خوبش منو نجات داد منم وظیفه ی خودم دونستم از لحظه ی معتاد

شدنم تا لحظه ی پاک شدنم همه چیزو بنویسم حقیقتا چندروزی یکبار به این سایت

سر میزنم ونوشته هامو میخونم خوشحالم ترک کردم خیلی خیلی خوشحالم از خدا

میخوام همه ترک کنند شب وروز برای همه دعا میکنم ممنون داداش الیاس خوبم

محمد

■■ ۴ فروردین -- ۱۸:۳۴

سلام من هفته دوسه گرم تریاک مصرف میکنم براینکه شب کارم میترسم بزارم ک

نارضایتی چیکارکنم

 

پاسخ: سلام محمد عزیز. این بهانه ها که من شب کارم یا کارم سخته و ازین

قبیل, همیشه بوده و هست. اینها دلیل این نمیشه که آدم خودش رو به بدبختی

بکشونه. با اراده خودت رو لز شر این تریاک نکبتی خلاص کن داداش جان. نوشته

های وبلاگ رو بخون و به یکی از مراکز مجاز ترک مراجعه کن.

موفق و روسفید باشی

فرشاد

--------------------------------

 

بابک

■■ ۵ فروردین -- ۴:۳۸

سلام اقافرشاد قرص بی ۲رو از کجا باید تهیه کرد،چون داروخونه ها نمیدن

،میگن باید نسخه پزشک باشه ،عطاریها هم قلابیشو میدن به آدم ،ممنون اگه

راهنمایی کنی

 

پاسخ: سلام بابک عزیز. از مراکز ترک می تونید تهیه کنید. موفق باشید

--------------------------------

 

محمد

■■ ۵ فروردین -- ۱۴:۶

سلام فرشادجان میخاستم بپرسم من بایددرشبانه چنتا ب2مصرف کنم و چگونه

بایستی خرد

 

پاسخ: سلام محمد عزیز

مقدار مصرفتون چقدر بوده؟ چه مدت؟ نحوه مصرف رو بفرمایین

--------------------------------

 

محمد

■■ ۶ فروردین -- ۱۵:۵۷

سلام من سه ساله هفته سه گرم تریاک میکشم وقت کم بیآرم میخورم لطفا بگین

چیکار کنم چطوری کمشکنم

 

پاسخ: محمد عزیز

سهگرم در هفته که در روز کمتر از نیم گرم می شه یعنی شما کاندید خیلی خوبی

برای ترک با ب2 با حداقل دوز هستید. یعنی روز اول یک قرص یا حداکثر یک و

نیم قرص باید برای شما کافی باشه و به سرعت کم بشه. برای شروع ترک به پزشک

مراجعه کنید

فرشاد

--------------------------------

 

ادریس

■■ ۶ فروردین -- ۱۹:۵۹

روز اول ترک رو شروع کردم. روزی چهار گرم تریاک رو در طول سه چهار بار در

طول روز میخوردم یا آب میکردم با چایی حل شده شو میخوردم. یه بیست و پنج

گرمی تریاک میگرفتم کمتر از یه هفته تموم میشد ینی دقیقا روز ی چهار گرم

تریاک جنس خوب و اعلا و خالص که شاید معادل ده گرم تریاک بی کیفیت خیابانی

باشه...

 

الان اولین روز هست که با این وبلاگ بعد از تحقیقات فراوان در اینترنت شروع

به ترک کردم. از صبح دیونه بی دو زیر زبانی گذاشتم به دو ساعت نرسیده تمام

بدنم گر گرفته بود آتیش بود عرق شدید داشتم مجبور شدم یکی دیگه خوردم.

الان آخر شبه تا الان چهار تا بی دو زیر زبانی مصرف کردم بازم حالم بده

خیلی بده

عرق شدید

سرد و گرم شدن بدن

اضطراب و التهاب

بی اشتهایی

بد خلقی

افسردگی

نمیدونم چکار کنم

تحملش سخته

ضمن اینکه فک میکنم چهار قرص در یک روز خیلی زیاد باشه

باید فکری کنم ولی نمیدونم

کمتر ازین جواب نداد

حداقل روز اول اینجوری بود

از الان غصه م گرفته شب چکار کنم تا صبح

فکر و خیال و خماری

البته مواد دیگه دم دستم نیست که سراغش برم و نخواهم رفت

ولی بی دو هم جواب نمیده

عجیب التهاب دارم

یه راهی پیشنهاد کنید

 

 

پاسخ: ادریس عزیز

در ترک باید قوی و ثابت قدم باشید. توصیه می کنم زیر نظر پزشک ترک کنید.

پاسخ کامنت بعدی رو بخونین

موفق باشید

--------------------------------

 

مازیار

■■ ۷ فروردین -- ۱:۵۸

بی دو روی بدن من جواب نمیده،،، شده یکی یکی گذاشتم زیر زبون هیچ جواب نداد

از صب تا شب به هفت تا رسید اصلا هیچ انگار نه انگار

یکی از دوستام ترک کرده گفت احتمالا نسبت به بی دو مقاوم شدم

اخه یه زمانی معتاد هرزه بودم. هرچی میرسید مصرف مبکردمه

یه هفته بی دو،،، اون قدیما یه نصفش نعشه میکرد منو

یه هفته متادون

یه هفته تریاک

یه هفته شیره

یه هفته شربت اکسپوکترانت

 

هر بار فقط میخواستم ی چیزی باشه که منو نعشه کنه به هر قیمتی

هر هفته با توجه به پول توی جیبم یه کدوم شو میگرفتم

دوستم میگه چون هر زمان ی چیزی مصرف کردم مغزم بهم ریخته بدن نسبت به بعضی

ازین مخدر ها جواب نمیده

من هفته قبل اومدم ترک کنم مثلا

هفت تا بی دو توی یه نصفه روز بازم جواب نداد

راهنمایی کنین

مجددا تریاک مصرف کردم تا راه حلی پیدا کنم

آیا باید فقط به دکتر مراجعه کنم و امکان ترک خانگی ندارم؟؟

ضمنا اینم بگم بعد یه روز بی دو خوردن که اثر نداشت تریاک هم روم اثر نداشت

و نعشه نکرد

فقط یکم نگهم داشت و جلو خماری شدید رو گرفت

خدایی نجاتم بده

راه حل این مشکل چیه؟

شهر ما کوچیکه منو میشناسن نمیتونم برم دکتر آبروم میره

نمیدونم چکار کنم

 

پاسخ: پروتکل ترک با ب2 سقف استفاده از ب2 رو 8 تا در روز میدونه. بیشتر

تاثیر خطی نداره. ولی باید به سرعت و توی چند روز به یکی برسه. توصیه میکنم

زیر نظر دکتر ترک رو انجام بدید

موفق باشید

--------------------------------

 

مهشید

■■ ۷ فروردین -- ۱۵:۳۶

دوست گرامی شما نباید همه ی مواد مختلف رو اینطور درهم مصرف کنی... بعد

متادون اصلا مصرف بی دو خطرناکه و ممکنه موجب تشنج شدید و طپش قلب خطرناک

بشه،،، شما حتما باید با نظر پزشک ترک کنی، سرخود اقدام نکن خطرناکه... اون

دوست دیگه هم که گفته بی دو تاثیری روش نداشته احتمال این موضوع گرچه خیلی

کمه ولی حتما به پزشک مراجعه کنه سرخود مصرف نکنه،،، اقای ادریس، مصرف پنج

تا بی دو در یک روز زیاده و غیر معقوله، به سرعت به پزشک مراجعه کنید

 

فاطمه

■■ ۸ فروردین -- ۱۲:۱۹

من که روزی پندوستان لطفا علاوه بر ترک جسم ترک افکار وروح از مواد رو

فراموش نکنند تا دیگه هیچ وقت کسی بعد ترک سراغ مواد نره میبینید دیگه چقدر

رنج کشیدیم تا ترک کردیم باز نرید خونه ی اول درسته خدا به انسان قدرت

فراموشی داده و لی خدایش فراموش نکنید این سختی های که بابت ترک کشیدیم

هرگز هرگز نگید تفننی بزنم من که ترک کردم حتی تفننی یعنی برگشت به خونه ی

اول تورو خدا هرگز سختی های ترک رو فراموش نکنید ان شاا..همگی که این وبلاگ

رو مشاهده میکنند بگید من ترک کردم وماروهم خوشحال کنید به امید موفقیت همتون

 

کاوه

■■ ۱۳ فروردین -- ۱۲:۵۷

سلام من روزی یک گرم شیره می کشم حدود یک سال 32 سالم خواهشمندم کمکم کنید

دو سه دفعه تصمیم به ترک کردم ولی نتونستم

 

پاسخ: کاوه جان

شما قطعا می تونی با کمک ب 2 ترک کنی. همت و اراده لازمه تا خودت رو ازین

منجلاب سیاه رها کنی و به جوونی خودت رحم کنی عزیزم.

پست مربوط به ترک با بوپرنورفین رو به دقت بخون و زیر نظر پزشک ترک رو شروع

کن. اوج سختی جسمی در ترک اپیوئیدها روز دوم تا پنجمه. بعد به سرعت مشکلات

جسمی کم می شن.

به تلاشت خیلی محکم ادامه بده. الاهی در این سال جدید روسفید باشی و خلاص

بشی ازین وضعیت

قربانت- فرشاد

--------------------------------

 

داریوش

■■ ۱۵ فروردین -- ۱:۳۶

با سلام و تبریک سال نو به تمام عزیزان

تمام پست ها را خوندم و از عزیزان و مدیر محترم میخوام راهنماییم کنید ٤

من ٤سال ترامادول مصرف میکردم روزی ٢عدد ٢٠٠ تصمیم گرفتم توی تعطیلات عید

ترکش کنم اول با قرص متادون ٥میلی شروع کردم یکی خوردم تاثیر نداشت و در

طول یک روز بعد از قطع ترامادول ٣تا خوردم در حدی که فقط درد نداشته باشم

ولی شبش بالا اوردم از روز بعدش با قرص ب٢شروع کردم یکی گذاشتم زیر زبونم

تا فردا حالم خوب بود یعنی کمی سرخوش بودم وقتی که دوباره خمار شدم نصف قرص

ب٢ خوردم بازم تا فرداش تونستم تحمل کنم الان هم هر ٢٤ساعت یعنی زمانی که

خیلی خمار میشم یه نصفه ب٢میخورم با این شرایط چطوری ترک کنم الان دقیقا١٠

روزه که ترامادول مصرف نکردم اگر کمتر بخورم ب٢ را با مسکن های مجاز مشکلی

نداره اخه یه روز را تونستم با مسکن و بدون ب٢سر کنم ولی روز بعدش درد داشتم

---

 

پاسخ: داریوش عزیز

تبریک می گم برای تصمیم بسیار خوبت. حسب تجربه می تونی طی یک هفته به یک

چهارم برسونیش و بعد یک چهارم رو یک هفته بعد قطع کنی. مسکن های دیگه لازم

نیستند و چندان مفید هم نیستند. به خصوص همزمان با ب 2 داروهای کدئین دار

به هیچ وجه مصرف نکنید.

قربانت-فرشاد

 

داریوش

■■ ۱۵ فروردین -- ۱۵:۵۶

سلام خدمت اقا فرشاد عزیز و دوستان

دارم تلاش میکنم که ترک کامل کنم به نظر شما الان که دارم روزی نصف ب٢ مصرف

میکنم و بخوام تحمل کنم و کاملا بزارم کنار مشکلی برام پیش میاد بجز

بیخوابی مشکل دیگه فکر نکنم برام پیش بیاد

همونطور که گفتم مصرف ب ٢ من تا امروز به طور کامل ٤قرص بوده تا امروز به

نظر شما الان اگه دیگه نخورم خماری ب٢میاد سراغم یا ترامادول و اینکه بخوام

تحمل کنم نصبت به مقدار مصرف ب٢من امکان ترک کامل هست فقط بیقراری و بی

خوابی میاد سراغم به نظر شما دو شب بدون قرص بگذرونم امکان از بین رفتن

علاعم ترک وجود داره

ممنون از شما انسان شریف و دلسوز گرامی

 

 

پاسخ: داریوش جان در کامنت قبلی گفتم بهتون. ب 2 رو به یک چهارم برسونید و

بعد از یک هفته قطع کنید

فقط یادتون باشه ب 2 داروی ترک هست و قرار نیست که آدم باهاش نشئه بازی راه

بیندازه که اون وقت مثل یک چاقوی دو لبه دست خود آدم رو می بره.

پله ای هست که باید پا روش بذارید و ازین ساهچال بیرون بیایید. نه این که

روی همون پله بایستید. این رو برای بقیه دوستان هم عرض کردم.

موفق باشید. منتظر خبرهای خوب شما می مونیم

 

جواد

■■ ۱۵ فروردین -- ۲۱:۷

سلام. جناب دکتر من تو شهرستانی تو شمال زندگی میکنم. شش ماهی است که.تریاک

مصرف میکنم. هر سه روز سه گرم. البته گاهی میخورم گاهی میکشم.میخوام با

این.قرص ب۲ترک کنم. اقای دکتر این قرص رو از کجا باید بخرم و قیمتش چطوری

هستش تورو خدا راهنماییم کنید. مخصوصا اینکه از کجا باید این قرص رو تهیه

کنم؟ زودتر جوابم رو بدید. ممنون میشم

 

 

جواد

■■ ۱۶ فروردین -- ۹:۳۶

دوست عزیزز کلینک ترک اعتیاد رفتم. ولی میگن باید اینجا تشکیل پرونده بدید

و با دکتر صحبت کنید و یه دوره چند هفته ای داره. و این دوره هم حدود

۴۰۰هزار تومن هزینشه. نمیدونم چکار کنم. خیلی زیاده. کاش میشد واقعا رفت و

این قرص رو از همونجا به قیمت عادی مثل داروخونه خرید و تو خونه طبق دستور

دکتر استفاده کرد. از دوستان کسی میتونه بازم راهنماییم کنه؟

و چون ترس از ابرو هست و شهر کوچیک دوست ندارم یکی منو ونجاها ببینه

بالاخره تشکیل پرونده مدارم میخواد و مشخصات واقعی خودت

 

اسماعیل

■■ ۱۶ فروردین -- ۱۰:۰

داش جواد 20تا قرص از عطاری بخر و شروع بکن دکتورا فقط دنباله چاپیدن منم

با همین شب عید شروع کردم خدا پدرتو بیامورزه آقا فرشاد خیلی آقایی

 

جواد

■■ ۱۶ فروردین -- ۱۰:۴۸

داداش اسماعیل عطاریا بگم قرص ب۲میخوام دیگه؟ یا چیز دیگه میدن که بچهها

میگفتن تاریخ گذشته ممکنه باشه. ببخشید میپرسما. چون تا حالا نرفتم

اینجاها. فقط شش ماه خاک توسر خودم کردم الانم مثل سگ پشیمونم.

 

 

پاسخ: جواد عزیز

خدا رو شکر به همچین حسی رسیدی و دنبال نجات ازین مصیبت وحشتناک هستی. قرص

ب 2 نام کاملش بوپرنورفین هست و در دو سایز 2 میلی گرم و چهاردهم میلی گرم

موجوده و داخل ایران تولید میشه .

قرص رو ترجیحا از مراکز ترک تهیه کنید . اما اگر از جای دیگه ای خریدید به

صورت ورقه ای بخرید و نه به صورت فله (یعنی دقت کنید قرصها از ورقه جدا

نشده باشند). تصویر قرص رو تو اینترنت می تونید ببینید.

منتظر خبرهای خوب از شما هستیم

قربانت-فرشاد

 

جواد

■■ ۱۶ فروردین -- ۱۳:۰

اقا فرشاد عزیز ممنون از این وبلاگت و راهنماییت. به امید پرودگار میرم

دنبالش ایشاله که نیتم پاکه خدا هم یاری میده و پیدا میکنم. فقط فرشاد عزیز

فقط در حد سوال هست امکان داره داروخانه ها هم داشته باشن این قرص رو؟

--------------

پاسخ: نخیر ندارند.

به امید خدا- موفق باشید

 

مبینا

■■ ۱۶ فروردین -- ۱۵:۴

سلام وقتتون بخیر ..عموی من مدتیه گرفتار تریاک شده و متاسفانه سه تا بچه

کوچیک داره و زندگیش داره میپاشه ... و انکار میکنه ک این کارو نمیکنه

..دروغ میگه و زیر بار نمیره .. چیکار کنیم تا این کارو ترک کنه ..خواهش

میکنم کمک کنین زندگیش در خطره.. ..

 

اسماعیل

■■ ۱۶ فروردین -- ۱۸:۵۰

آبجی مبینا شما عموجان بیار اینجا خطرات تریاک بخونه منکه اولش اینجاخوندم

تنم لرزید تا نخونه خبرنداره چیمیکشه

 

داریوش

■■ ۱۶ فروردین -- ۲۲:۲۴

سلام به همه دوستان و اقا فرشاد عزیز

من در حال ترک ترامادول الان ١٠است که ترامادول مصرف نکردم و فقط در حالت

خماری شدید در هر ٢٤ساعت یک چهارم قرص ب٢مصرف میکنم که با راهنمایی اقا

فرشاد میخوام برسونم به یک هشتم تا امروز که مشکل خاصی نداشتم فرم صورتم

برگشته بدنم ووی فرم امده احساس خوبی دارم چون دارم به روزهای رهایی نزدیک

میشم

عزیزانی که میخوان ترک کنن فقط اراده کنید سخت نیست با روشی که اقا فرشاد

فرمودن ترک خیلی راحته

برای من که اینطوری بوده به تمام کارهام میرسم خوابم تنظیم شده

انشالله همتون ازاد بشین ة سر بلند در روزهای اینده بازم پست میزارم فعلا یا حق

-------------------

 

 

پاسخ: خدا رو شکر داریوش جان

با اعتماد به نفس و محکم جلو برو. ما دعاگوییم

قربانت-فرشاد

--------------------------------

 

طاها

■■ ۱۹ فروردین -- ۱۴:۲۶

سلام بر همه دوستان گرامی و آقا فرشاد عزیز که فکر کنم تا کنون توانسته اند

زندگی پنجاه نفر یا بیشتر را نجات دهند.

پدر من دو ماهه که با دوستاش دو،سه یا چهار روز یکبار جمع میشدند و تریاک

میکشیدند که در عرض دو هفته پدرم معتاد شد. اگر براش هر سه روز دو یا سه

گرم حساب کنیم، (البته الان یه هفتس که از آخرین بارش که کشید (دو گرم)

میگذره اما امرپز دوباره مجبور شد رفت و یک گرم دست و پا کرد) آیا ممکنه

بدون قرص یا چیز خاصی ترک کنه؟ قبلا چهار سال سیگار میکشید که خودم کمکش

کردم از یک روز شروع کرد و دو هفته یکباره نکشید و ترک داد.

-----------------------------------

پاسخ: سلام

طاهای عزیز. پدر چندسالشونه؟

یکی از بدبختی های ما اینه که در ذهن برخی مردم تریاک چیز خیلی مضری نیست و

خودش رو و اعتیادش رو دست کم می گیرند. توصیه می کنم در همین وبلاگ مطلب

مواد مخدر با بدن ما چه می کند و یا پست های مشابه رو برای ایشون بخونید.

برخی هم فکر می کنند تریاک برای جوانها بده و برای میانسالی و پیری بد نیست

که بسیار اشتباهه. برای همه سنین تاثیرات مخربی مانند دست کم پنج نوع

سرطان، تخریب کبد و کلیه، تخریب ریه، غلظت و فشار خون و سکته قلبی و ده ها

بدبختی دیگه رو به همراه داره. هیچ چیز به قدر زندگی سالم لذت بخش نیست.

 

قربانت- فرشاد

 

جواد ۲۶ ساله

■■ ۲۱ فروردین -- ۰:۵۲

سلام به همه دوستان.من حدود پنج ساله معتاد به تریاک هستم چند بار هم اقدام

به ترک کردم با متادون و با خود تریاک ولی هر چند بار بی فایده بوده الان

به خاطر موقعیت شغلی که برام پیش آمده میخوام ترک کنم البته نه فقط به خاطر

شغلی که میخوام برم دیگه خسته شدم زندگیم بهم ریخته بچم داره بزرگ میشه

نمیخوام منو پای بساط ببینه پدر و مادرم زجر میکشن الان هم پنج روزه با خود

تریاک کم کردم ولی میدونم که بی فایدست از آقا فرشاد گلم میخوام یه راه حلی

بهم نشون بده .با تشکر از سایت خوبتون.برام دعا کنید منم دعاتون میکنم.

 

پاسخ: جواد عزیز سلام

تبریک بخاطر تصمیمت . نوشته ترک با بوپرنورفین با همون ب۲ رو توی همین

وبلاگ بخون و با اراده قوی و با نظر پزشک ترک رو شروع کن.

از خدا میخوام موفق باشی

قربانت فرشاد

--------------------------------

 

حامد

■■ ۲۵ فروردین -- ۲:۷

سلام و درود به همه عزیزان،من ۳۲ سالمه از سال ۹۰ دارم شیره و تریاک مصرف

میکنم،چند بارهم ترک کردم اما لامصب عین خفاش رو زندگیمه،سال ۹۲ انجمن

معتادان گمنام رفتم ۶۸ روز پاک بودم ولی بعدش زدم،مواد عشق۶سالمو ازم

گرفت،هیکلمو ازم گرفت چهرمو شکسته کرد،چون وضع مالیم خوب بود فک میکردم

خیالی نیس من سواره موادم نه اون،ولی اصلا اینجوری نیس ،مواد زورش خیلی

زیاده،الان یک ساله با زجر مصرف میکنم،همش با متادون میزارم کنار ۱۰ روز

نشده دوباره رفیقام میان خونم منم فیلم یاد هندستون میکنه،خسته شدم بخدا.

این بار گفتم سال جدیدو پاک شروع میکنم از اول فروردین با متادون اومدم

پایین ،ولی هفته پیش دوباره دودفعه تریاک کشیدم،دیدم متادون بدتره،اینبار

با ب۲ شروع کردم،روزی دوتا یک چهارم میخورم ولی خماری دارم،الان روز

چهارمه،ساعت ۴ صبحه خواب ندارم،فردا هم جلسه خاستگاریمه،هزارتا امید و ارزو

دارم،امشب ای سایتو پیدا کردم،زارزار دارم گریه میکنم،دعا کنید برام.،خسته شدم

یا حق

 

نوشین

■■ ۳ اردیبهشت -- ۱:۵

سلام خسته نباشین.همسرم 33سال سن دارد.سه سالی بودکه به تریاک

معتادبود.ودرکنارش سیگاروناس هم استفاده میکرد.چندباربادرمان خونگی وبدون

هیچ داذویی ترک کردولی بعدیک ماه برگشت.الان 3ماهه ازتریاک پاه ولی درکنارش

ناس استفاده میکنه.من میگم اینم. کناربزار .میگه اگه کناربزارم دوباره

مجبورمیشم برم سمت سیگاریاتریاک.نظر شماچیه?درست میگه?میگه باهراعصاب خوردی

بایدحتمابه یه چیزی پناه بیارم وبدون هیچی نمیشه.بنظرشماچکارکنیم که

کلنازهمه چیز پاک بشه واین پاکی همیشه حفظ بشه?!ممنون میشم......

 

تنها

■■ ۵ اردیبهشت -- ۲:۲۵

با سلام بچه ها ب۲ رو از ناصر خسرو بطرف پایین میره ، ورقه ایی بگیرید ، هر

ورق ۱۵ تومن ، مهر دارو بهتره ، فقط بگم که عطاریها میدن دونه ایی ۳ تومن

یعنی دوبرابر ، ورقه ایی بگیرید بهتره ، ولی سعی کنید مثل من درگیر ب۲ نشید

که ترکش سخته ، ممنون از اقا فرشاد

 

زهره

■■ ۶ اردیبهشت -- ۷:۳۶

سلام ممنونم به خاطر این لطف وراهنمایی به موقع منم تصمیم دارم ترک کنم فقط

متاسفانه گاهی اوقات به خاطر ترس و نبودن وقت تریاک رو خوردمش حالا به نظر

شما تاثیری تو خوردن بوپرونورفین داره تو رو خدا برام خیلی دعا کنید میترسم

....

 

 

پاسخ: زهره عزیز

رفتن به سوی سلامت همت می خواد و بس. ترس رو باید از اعتیاد داشته باشید که

ذره ذره وجود و جوونی شما رو خواهد بلعید

به امید موفقیت شما-فرشاد

 

سامان

■■ ۱۰ اردیبهشت -- ۳:۹

سلام وعرض ادب دارم خدمت شما بزرگوار

و قطع یقین با انسان کاملی روبرو هستیم که جنین خیرخواهانه تجربیات

ارزندشون رو بی هیچ چشم داشتی

دراختیار انسانهایی که بنظربنده بیشتر ازهمه اقشار ستم دیده نیازمند یاری

وکمک و دلگرمی

هستن ، قرارداده

بنده بالغ بر ٢٠ سال شیره مصرف میکردم رفتم دکتر توی کلنیکی توی شیراز

بستری شدم

١٤ روز اونجا بودم فقط ب٢میدادن و نمیخوام متد اونها روزیر سوال ببرم اما

بیشتر دکان بازار و پاچال دکوان انها بود تا بیمارستان !!!

الانم دوماه هست روی ب٢ هستم الان ر

حفظ کاروشغلم ازهمه چیزی برام درخال حاضر مهمتره

از محضرشما بزرگوار خواهش میکنم رهنمود بفرمایید

یکی ازدوستانم میگه خودتو اماده کن برای بدترین خماری دنیا خلاصه خیلی میترسم

ازلحاظ علمی و تجربی رهنمایی بفرمایید که ایا اشتباه برخورد میکنم برای ترک ب٢

همش میخوابم نمیتونم برم سرکار و خلاصه نجات خودمو تو ترک ب٢ میبینم

شاید اشتباه میکنم

ممنون از راعنمایی شما بزرگوار

 

پاسخ: سلام و تبریک برای فاصله گرفتن از اعتیاد. ب2 قرار نیست جایگزین

اعتیاد قبلی بشه. بلکه یک پله است که پا روی اون بگذارید و ازین سیاه چال

بیرون بیاین.

مصرف ب2 رو کاش می فرمودید. اما عجالتا هر هفته می تونید یک چهارم مصرفتون

رو کم کنید.

فرشاد

 

سامان

■■ ۱۰ اردیبهشت -- ۳:۳۱

جناب فرشاد عزیز

نظرات دوستان وجنابعالی روکه خوندم واقعیتش حالم بدشد بهم ریختم ،، قطره

چکون و یک هشتم واینها رومیگم

یعنی دوزمصرفی شما کجا و منکه الان روزی دوتا بعضی وقتها پنج میل ب٢ میخورم و

قصددارم ازفردا کلا نخورم الان که بحساب خوردم و اینا کف پاهام گرگرفته

بنابراین فرداشب

چطوری میشم؟؟؟ تورو خدا اگه کارم اشتباه هست راهنمایی کنید

همون زمان مصرف شیره هم هیچوقت نتونستم کمش کنم !! نمیتونم کم کنم باید یهو

شرشو کم کنم

 

پاسخ: سلام سامان عزیز

ب2 اصولا پنج میلی نداره. ب 2 یعنی قرص بوپرنورفین 2 میلی گرم . شاید

متادون منظور شماست؟

در هر حال راه حل ترک ب2 کم کردن تدریجی اون هست. یه کم با دقت بیشتر

بفرمایید تا بیشتر در خدمتتون باشم

با آرزوی موفقیت شما- فرشاد

 

سامان

■■ ۱۰ اردیبهشت -- ۱۷:۴۳

سلام وعرض ادب اقا فرشاد عزیز

ممنون بابت اینکه جواب دادید ،، اقافرشاد وقتی گفتم 5 میل منظورم دوتا و

نصفه قرص دومیلی گرمی هست ،

اقا فرشاد من یدطرلایی توی مواد دارم 27 سال مصرف کردم فقط 20 سال شیره کشیدم

یه جایی خوندم که میگن برای نگهدارنده ازمتادون باید استفاده کرد و ب٢ اصلا

خوب نیست در درازمدت

نظر شما چیه ؟؟؟ اصلا مگه منکه اینهمه سال کشیدم حالا یکسال اصلا دوسال روی

ب٢ باشم چه اتفاقی میفته؟؟؟

اثرات کلی این قرص آیا بدتر از متادون هست؟؟؟؟ چرا مینویسن چهل برابر مرفین

قدرت داره؟؟؟

واقعا هرچه بیشتر وبلاگهای مختلف ورمطالعه میکنم، قدرت تصمیم گیری من

افتزاح میشه

لطفا راهنمایی کنید ، سپاس

 

پاسخ: بدون هیچ شکی ب2 برای ترک انواع اپیوئیدها بهتر از متادون هست. برای

دوره نگهدانده که دیگه هیچ شکی روش نیست. توصیه من اینه به یک کلینیک ترک

مراجعه کنید و زیر نظر دکتر باسواد و باوجدان البته، ادامه بدید. دوز ب2 رو

روی حداقل ممکن نگهدارید.

با مصرف ب2 نیازی به کلونیدین نیست. کلونیدین یک داروی کاهنده فشار خون هست

که برخی علایم ترک رو کاهش میده.

شرایط خواب تدریجا تنظیم میشه. از آرامبخش های گیاهی قبل از خواب استفاده

کنید. کمی صبور باش رفیق جان. بدن بیچاره بعد از این همه سال تخریب و آسیب

به زمان نیاز داره تا ترمیم بشه. بعد خواهی دید سلامتی چه لذتی داره.

قربانت- فرشاد

 

ابوالفضل

■■ ۱۲ اردیبهشت -- ۰:۲۰

باسلام وسپاس ازخداوند بخاطر هدیه اش.دوستان وعزیزان ترک کردن وسم زدایی را

هرکسی که بخواد مث اب خوردن میتونه انجام بده اما نگه داشتنش مهمتره.من

تجربه تلخی داشتم و الان 11ساله رهاشدم اما به بعضی از بیمارانم ب2 تجویز

میکنم.پس موقعیت وشرایط جسمی روانی و شغلی خیلی مهمه

 

سجادغلامی

■■ ۱۲ اردیبهشت -- ۰:۴۸

سلام آقا فرشادسجاد هستم 11 ساله مصرف تریاک دارم میخواهم بدونم آب دهن رو

هنگام مصرف ب2قورت بدم ممنون

 

پاسخ: سجاد عزیز

سلام. سعی کنید قورت ندید تا قرص کامل حل بشه.

 

فراز

■■ ۱۲ اردیبهشت -- ۱۳:۴۱

سلام خسته نباشی

من در حال ترک با قرص بوپرنورفین هستم الان اعتیاد به این قرص پیدا کردم به

روزی 6 عدد تو رو خدا بگین چیکار کنم تا هم کم بشه و هم ترک نهایی روش کاهش

دوز مصرفی رو بخم بگین . ممنونم

 

 

پاسخ: فراز جان. اعتیاد اعتیاده! برخی حتا به خوردن بنزین هم معتاد میشن!

در حالی که بنزین برای چیز دیگه س.

ب2 هم وسیله ای برای ترکه. قرار نیست مثل نقل و نبات بخوریم و بعد دچار

صدجور مشکل جدید بشیم.

به سرعت دوزت رو بیارین روی یک قرص . بعدش که اومدین رو یک قرص؛ هر هفته یک

چارم کم کنید تا قطع بشه.

قربانت- فرشاد

 

عباس

■■ ۱۵ اردیبهشت -- ۳:۱۶

سلام فرشاد جان خیلی خوشحالم که با این وبلاگ اشنا شدم..من مدتی ترامادول

مصرف میکردم..بعد از اون متادون مصرف کردم و بعد از اون تبدیل به بی دو

کردم..الان نزدیک دو سال بی دو مصرف میکنم ..روزانه یک عدد و گاها یکم

بیشتر..ولی همون یه دونه در روز اغلب مصرف میکنم.بم کمک کنید تا بکل بذارمش

کنار.اگه بخوام یهو بذارمش کنار چقد طول میکشه؟

 

مهدی

■■ ۱۵ اردیبهشت -- ۱۷:۵۳

سلام

من حدود چهارده سال تریاک و شیره استفاده می کردم و چند بار اقدام به ترک

کردم با متادون اما مجددا به مواد برگشتم چهار ماه پیش هم رفتم برای ترک و

قرص متادون دادن ولی جایگزین شده بود بجای ترک چون دنبال پول و سود خودشون

بودن. سر یه اتفاق خودم تصمیم گرفتم تدریجی دوز متادون کم کنم و روزی یک

الی یک و نیم قرص بیست میل می خوردم ولی ظرف مدت دوهفته به یک هشتم قرص

رسوندم و الان حدود سه روزه که همون قرص هم نخوردم. دوستان یه کم درد باید

بکشیم ولی اگه هدف مهمی داشته باشیم این تنها درد شیرینیه که باید تحمل کنیم.

اما سوالم اینه علایم خماری تا چند روز همراه من هست؟ مرسی

 

 

پاسخ: سلام مهدی جان

چهارده سال تخریب شوخی نیست. خدا رو صدهزار مرتبه شکر که تصمیم به نجات

خودتون گرفتید. صبور باش مهدی جان.

علایم فیزیکی ترک عمدتا طی یک هته تا ده روز برطرف میشه. برخی علایم فرعی

مثل احساس بی قراری در پا بعضا یک تا دو ماهی هست و در این مدت هم در حال

کم شدنه .

متادون رو از قرص 5 میلی استفاده کن و اون رو نصف و در ادامه یکچهارم کن. و

سعی کن در روز فقط در یک نوبت استفاده بشه. دوز رو تدریجی کم کن تا اذیت نشی.

ما رو در جریان ادامه راه بگذار

قربانت- فرشاد

 

پریسان

■■ ۱۶ اردیبهشت -- ۷:۱۶

سلام.وقتتون بخیر.توروبه خدا کمکم کنید.شب و روزم شده اشک.من چندساله

اعتیاد به تریاک داشتم.فقط هم به صورت کشیدن.بابام هم مصرف میکنه بخاطر

تجویز دکتر و سن و سالش.ولی من با وجود نزدیک بودن هرروزه و دسترسی به مواد

تصمیم قطعی به ترک گرفتم. الان دقیقا 21 روزه با بوپرنورفین شروع کردم ترک

رو .فقط روز اول یه دونه کامل استفاده کردم.از روز دوم نصف میذاشتم . حتی

روزهای دوازدهم سیزدهم زمان گرفتم و دقیقاااا 50 ساعت اصلا استفاده نکردم.

بعد از اون 50 ساعت باز نیاز پیداکردم و شروع کردم یک چهارم از b2 رو مصرف

کردم. الان روز 21 ام هست. یکسره تب ولرز دارم.خوابم نمیبره اصلا.دچار تشنج

شدید و رعشه و گرگرفتگی و تغییرات شدید دمای بدن میشم. متاسفانه نمیتونم تو

خونه بمونم و استراحت کنم.هم شاغلم هم دانشجو و ایام امتحاناتم

نزدیکه.بقران اشک چشمام خشک شده بس که گریه میکنم. جایی که من هستم فقط ب2

پیدا میشه و دوز 0/5 گیر نمیاد. شمارو به امام حسین قسم میدم بگین چیکار

کنم؟؟؟ راهی جلوی پام بذارین. امکان رفتن پیش دکتر ندارم به هییییییچ

عنوان. تا اینجاش که اومدم کمکم کنین و بگین واسه بقیه اش چیکارکنم؟؟ تشنج

و بیخوابی و رعشه و تب ولرز و این حال جسمی و روحی خراب داره منو میکشه.

التماستون میکنم بیجوابم نذارین. ببخشید طولانی نوشتم. پیشاپیش ممنونم از

جوابگوییتون و خداقوت بابت سایت خوبتون . اجرتون با امام حسین

 

 

پاسخ: سلام

پریسان عزیز پاسخ رو در کامنت بعدی شما نوشتم.

 

ناشناس

■■ ۱۷ اردیبهشت -- ۱۵:۸

من هم با همین قرص بدون درد و خماری ترک کردم و الان 6ماهی هست پاکم و حتی

به ذهنمم خطور نمیکنه مواد..به امید موفقیت همه جونای ایران زمین

پریسان

■■ ۱۷ اردیبهشت -- ۱۵:۱۱

هیچکس نیس اینجا جواب سوال منو بده؟؟؟؟؟ لطفااااا لطفا لطفا 😢😢😢😢😢

 

جواب پریسان

■■ ۱۷ اردیبهشت -- ۲۰:۲۰

سلام

درابتدای کلام عرض کنم که لطفا ارامش خودتون وحفظ کنید ، منهم بیست سال

مواد مصرف کردم

هیچکس حال مصرف کننده درحال ترک ونمیفهمه مگه خودش همدردت باشه

اصلا اصلا وحی منزل نیست که بخوای فوری اینقده ب٢ رو کم کنی

جوگیر نشو چون باعث لغزش وزمصرف دوبارت میشه

اگه پیامم روخوندی بگو تا هراونچه به ذهنم میرسه بهت بگم

 

پریسان

■■ ۱۸ اردیبهشت -- ۳:۵۸

سلام مجدد.بله خوندم .ممنونم از وقتی که میذارید . بفرمایید

 

پریسان

■■ ۱۸ اردیبهشت -- ۶:۵۸

تو همین جوابها به یه نفر گفته بودین کلونیدین مصرف کنه چون فشارو میاره

پایین و باعث کاهش علائم ترک میشه.دیروز گرفتم و دیشب یه دونه خوردم.بحال

مرگ افتادم بخدا .امروز نتونستم برم سرکار . 4 صبح از تشنج و حال خرابی

بیدار شدم و تا الانم بیدارم . نتونستم طاقت بیارم الان یک چهارم ب 2

گذاشتم زیر زبونم . حال جسمی و روحیم خیلی خرااااابه . خیلی. استخون درد

اصلا ندارم. فقط تشنج پدرمو درآورده. دست و پام یه جا بند نمیشه.هی باید

بکوبمشون به زمین. بقران خسته ام. دیگه کشش ندارم. همین الانم دارم گریه

میکنم از این همه ناتوانی و بیچارگی😭😭😭 . بخدا دعاتون میکنم. فقط بگین

من چیکار کنم ؟؟ بیستم یعنی همین ■■ باید یه ماموریت کاری برم. از

حال عزا گرفتم.موندم چیکارکنم. بخدا حیرون و سردرگمم. شما بزرگواری کنین

کمکم کنین😭 . انشالله هرچی از خدامیخواین یهتون بده

 

پاسخ: سلام پریسان عزیز

پوزش بابت تاخیر جواب. مدتی نبودم.

برداشت من اینه که شما در قطع ب2 عجله نکنید. قطع رو به شکل خیلی تدریجی

انجام بدید. از یکجایی به بعد که امکان ریز کردن قرص نیست از روش قطره چکان

که توی سایت نوشتم استفاده کنید.

قوی باش پریسان عزیز. آزادی نزدیکه

قربانت -فرشاد

 

 

محمد11

■■ ۲۳ اردیبهشت -- ۵:۴۶

سلام آقا فرشاد چهل روز ب2 استفاده کردم و الان 20 روز است که ب2 را هم

کنار گذاشتم از نظر روحی حال خوبی ندارم و هنوز پاهام درد میکنه الان 2 ماه

شد بعضی روزها فکر میکنم که امروز تریاک را زمین گذاشتم از بس درد و

افسردگی دارم موندم چکار کنم لطفا کمکم کنید با تشکر

 

 

 

پاسخ: سلام محمد عزیز

صبور باش. شما در دوره ای هستی که بدن طفلکی مشغول بازسازی خودشه، چه در

قسمت مغز و سلولهای عصبی و چه در سایر اجزا اصلی بدن مثل ریه و کبد .

خدا رو صدهزار مرتبه شکر که به این مرحله رسیدی. بی قراری پا که بیشتر شبها

شروع میشه چاره ش شستن پا با آب سرد زیاده. من بعضی شبها تا دو سه بار این

کا رو می کردم تا کم کم قطع شد. نوشته وبلاگ در مورد تغذیه دوران ترک رو بخون.

منتظر ادامه خبرهای خوش از شما

 

محمد11

■■ ۲۴ اردیبهشت -- ۱:۷

با سلام.اقا فرشاد پیرو سوال قبلی، بنده 10 سال که 6 سال ان را تفننی و 4

سال روزانه 1 الی 2 گرم شیره که به خاطر سردرد شدید میگرن به ان وابسته شدم

مصرف داشتم.2 ماه است ترک کردم،40 روز را با ب2 که از نصف شروع و با 1 هشتم

پایان دادم و 20 روز را بدون ب2 گذراندم،قبلا هم توضیح دادم که حال مناسبی

ندارم ولی تصمیم من قطعی است که دیگه هیچ وقت نمیخوام به روزهای تاریک

گذشته برگردم،جنابعالی در روش ترک خود فرمودین تا چهار ماه از ب2 استفاده

کردین،آیا بنده میتونم مدتی از روش قطره ای یا قرص 4دهم استفاده و بعد قطع

کنم،هر چند که اطلاع و تجربه ای در مورد وابستگی به این دارو را ندارم، از

روش پاسخ گویی شما که همانند برادری مهربان و واقعا دلسوزانه که باعث نجات

زندگی بسیاری از جمله بنده میشود بسیار سپاسگزارم،انشاله که زحمتهایی شما

از طرف خداوند بی پاداش نخواهد ماند.با آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترم

 

 

پاسخ: سلام محمد جان.

ممنون لطف شما هستم. اگر واقعا به حدی اذیت می شید که تحملش براتون خیلی

سخته و به کار و موقعیتتون آسیب میزنه از روش قطره چکانی استفاده کنید.

یک چهارم قرص ب2 رو توی یه قطره خالی چشم یا بینی حل کنید و در روز یکبار

یا حداکثر دو بار و حداکثر در هر بار دو یا سه قطره زیر زبانتون بچکونید.

این طوری مصرفتون باید در حد ناچیز بمونه. قرار نیست خدایی ناکرده حالا

وابسته به ب2 بشید.

قدر سلامت خودتون رو بدونید

 

ناشناس

■■ ۲۶ اردیبهشت -- ۱۷:۴۶

سلام. خسته نباشید.حدود دو ماه پیش فهمیدم که شوهرم قرص ب2مصرف میکنه.

3-4روز در حال ترک بود. سرکار میرفت و وقتی میومد خونه انگار بدن درد داشت

وبه من گفت که ترک کرده. حالاکه دو ماه ازین قضیه گذشته چجوری بفهمم که

واقعا دیگه قرص مصرف نمیکنه؟؟ ایا مصرف قرص روی خواب ورابطه جنسی تاثیر

میذاره؟ چه ازمایشی باید بده تا مشخص بشه قرص میخوره یا نه؟ تر خدا جوابمو

بدید خیلی اعصابم بهم ریخته .

سعید

■■ ۲۷ اردیبهشت -- ۲۰:۲۵

سلام فرشادعزیز

داداش من تریاک خوراکی مصرف میکنم،میخام بدونم برای باراول زمان

خماری،بوپرو جواب میده،یانه?

اینم بگم من اصلا اهل نعشه بازی نیستم،همین تریاکم فقط حال عادی بده خیلی

کاری کرده،فقط ازخماری زیاد وحشت دارم

فقیر الی الله

■■ ۲۸ اردیبهشت -- ۱۹:۵۴

سلام. هیولاترین اعتیاد، اعتیاد به بوپرونورفین هست، من از سال 88 تا 93

متادون مصرف میکردم برای ترک، از سال 93 تا الان بوپرونورفین، اولش یک و

نیم بود، الان رسیده به یک، همان روزهای اول خیلی کم کردم، ولی متاسفانه

اونقدر فشار آورد تا همین طور دو سال و نیمه، ب 2 مصرف می کنم، رسوندمش به

نزدیک یک قرص، ولی هرچی میخواهم کم کنم، قلب درد شدیدی میگیرم و شدیدا وزن

کم میکنم و صورتم بهم میریزه از بس لاغر میشه.

اگه ممکنه بگید، واقعا چطور با چه اصولی میشه کم کر. روش شما برای قاطی

کردن با آب روشی خیلی پر زحمت و زمان بر هست که اگه کمی بالا پایین بشه،

نتیجه عکس میده. اگر کسی واقعا تجربه ترک اصولی بی دو داشته لطفا بگه.

ممنون. ضمن اینکه آیا به نظر شما، قرص بی 2 رو میشه با سم زدایی توسط

بیهوشی ترک کرد؟

مهدی

■■ ۲۹ اردیبهشت -- ۲۰:۵۹

آقافرشاد عزیز باتشکر ازمتن بسیار سازندت ..ایشالا منم بتونم به زودی ترک

کنم .خاستم بدونم قرص بوپرو نورفبن رو از کجا میتونم تهیه کنم؟

 

 

پاسخ: مهدی عزیز

مراکز ترک اعتیاد می فروشند. البته در عطاری ها و ناصر خسرو هم به وفور

پیدا می شه که من زیاد توصیه نمی کنم. اگر به هر دلیلی از این جور جاها

خریدید اول اینکه قرص رو به صورت باز نخرید به هیچ وجه و دوم این که به

تاریخ قرص دقت کنید.

به امید سلامت شما و همه عزیزان- فرشاد

 

پریسان

■■ ۳۰ اردیبهشت -- ۱۹:۳۸

سلام آقا فرشاد . واقعا ممنونم ازاینکه بنده رو بی جواب نذاشتین . روش قطره

چکان اصلا تاثیری نداره . من قبلا یکبار ترک کردم ولی به این صورت که از

دوز 2 به 0/5 تغییرش دادم . ولی الان متاسفانه هرچی میگردم دوز 0/5

بوپرنورفین رو پیدا نمیکنم . شهرایی که بابت ماموریتم رفتم هم گشتم ولی

پیدا نشد . شما جایی رو سراغ ندارین که بتونم بوپرنورفین دوز 0/5 پیدا کنم

؟؟؟ ممنون میشم اگه کمکم کنین . منو ببخشید که سوالاتم زیاد شد . اجرتون با

امام حسین

 

محمد11

■■ ۳۱ اردیبهشت -- ۳:۱۶

سلام اقا فقیر اله شما فقط نوع اعتیاد خود را عوض کردین نباید روی یک دوز

بمونین همانطور که خودتون هم فرمودین قبلا از 1.5 به 1 قرص رسوندین پس میشه

کم کرد شما مدت طولانی ب2 مصرف کردین و نباید انتظار داشته باشی که چند

هفته ازش خلاص شوی اگه نمیتونی تحمل کنی در ترک کردن عجله نکن زمان ترمیم

بدن 6 ماهه و به روش پله ای به شرطی که بدون کم و کاستی مراحل زیر را رعایت

کنی براحتی موفق میشن .همون 1 قرص را به 4 تقسیم کن 3 قسمت ان را تا 1 الی

2 هفته بستگی به واکنش بدنت استفاده و همینطور نصف قرص و 1چهارم و و در اخر

وقتی بدنت رو دوز 1هشتم سازگار شد اون وقت نصف قرص را در 60 قطره اب حل به

مدت 10 روز صبح 3 قطره شب 3 قطره استفاده کن بعد 1چهارم در 60قطره اب حل کن

به روشی که گفتم استفاده و اخرش قطع کن خیلی راحت میتونی ترک کنی به شرطی

که حتما حتما حتما مراحل کاهش را رعایت کنی.

 

پاسخ: محمد عزیز

از پاسخ خوب و دقیق شما ممنونم. امیدوارم برای همه دوستان مفید باشه

ارادت- فرشاد

فرشاد
سلام عزیزان، من فرشاد 42 ساله هستم. تحصیلات دکترا در یکی از رشته های مهندسی دارم.
در اثر اشتباهاتی، چندسال مصرف کننده تریاک به صورت تفننی (در اوایل) و هرروزه (در اواخر) بودم.
به یاری خدا از اسفند 94 به صورت کامل ترک کردم. برای ترک به جرات تمام متون علمی در مورد ترک تریاک و اپیوئیدها رو خوندم و متوجه مشکلات ترک ناشی از کم اطلاعی مصرف کننده ها و نیز کم سوادی، طمع و بی مسئولیتی برخی از متولیان ترک شدم.
این وبلاگ رو برای انتقال تجربه و ایجاد انگیزه برای عزیزان هم دردم ساختم.

تذکر مهم: این وبلاگ جنبه اطلاع رسانی و اشتراک تجربه داره و جایگزین مراجعه به پزشک حاذق و دلسوز نیست.
طراح قالب:عرفان بلاگ بیان